Pagina's

maandag 28 januari 2013

Scale of Light

Opdracht uitgewerkt van Dion Dior  scale of Light - Lifebook
Op zwart cardstock, wit kleurpotlood en wit panpastel.
Het wit uit laten lopen naar het zwarte.
Ik heb een beschrijving geplaatst op facebook wat het voor mij betekent deze uitwerking.
Kortweg samengevat houdt het voor mij in contact maken via social media, 
veraf-dichtbij, het delen met elkaar en elkaar inspireren
Het wit met panpastel is echt superwit alleen werken met die sponsjes en spatels daar moet ik wel erg aan wennen want de poeder schoot alle kanten op i.p.v. op het papier.
Wel ja oefening baart kunst zeg ik maar.
Heel voorzichtig steeds kleine stukjes aan gebracht.
De hele blad achteraf wel gefixeerd met haarlak anders wordt het zo van het papier af geveegd.
Carla xoxo

2 opmerkingen:

  1. Het wit spat zo van mijn scherm af...erg mooi Carla!!! En ook een mooie gedachte er achter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Margriet, was wel wennen op zwart papier werken.
    Ik wil ook proberen alle opdrachten te maken zodat ik mijn doel aan het eind van het jaar behaal, Lifebook 2013 af maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.