Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Nieuwe blog

Ik heb deze blog aangemaakt en alles opnieuw ingedeeld,
deze blog is alleen bedoeld  voor art journaling, mixed media en aanverwante artikelen.
Sinds 1 Januari 2013 zijn we gestart met 'Lifebook 2013' heel inspirerend mega project van Tamara.
Iik wil het Artistieke werk weer oppakken naast het scrapwerk het is zonde als ik het tekenen en verven laat verlopen en ik alles weer opnieuw moet gaan leren.

Het is zoals de blogtitel aangeeft 'art-simplicity', eenvoudige art werk simpel van opzet maar o zo leuk om te doen en zéér ontspannend.
In verband met 'Lifebook 2013" die door Tamara Laporte wordt georganiseerd vanuit Engeland is voor Nederland een pagina aangemaakt op facebook voor een besloten vriendenkring.
En daar kunnen wij onze uitwerkingen laten zien..
Er zijn 22 teachers aangesloten die elk hun eigen deel aan bijdragen aan dit mega art gebeuren.
Lifeboek 2013 duurt een heel jaar aan het eind van het jaar bundelen we de gemaakte werkstukken in een boek die een mooi naslagwerk zal worden.


Carla xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.