Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

Blooms

  Week 3 Lifebook 2013 - Blooms van Christy Tomlinson.

Een pagina voor in mijn Lifebook en een canvas gemaakt.
Op de pagina zijn de bloemen bewerkt met dylusions inkt, deze inkt soort is op water basis alle kleuren inkt hebben deze intense kleur maar je kunt met deze inkt héél veel doen.
De bloemen is een techniek die gemaakt is met aluminium folie en wat stevig vloeipapier, patroonpapier of  met grote koffie filters.
Ik heb voor mijn pagina 2 kleuren inkt op tissue papier gespoten, in dit geval tussenlagen van servetten gebruikt die vind ik wat steviger.


Detailfoto's
hier zie je goed de bloemblaadjes 3d effect hebben.

doodling, verfspatten, schilderstape , stempelen met stazon dove grey... 

Bloemen op de canvas zijn bewerkt met puur acrylverf dus geen water toevoegen en stencils van Crafters workshop of dylusions stencils.
Heel voorzichtig te werk gegaan omdat de acrylverf wat dikker is dan inkt, dus een dun laagje over de stencil aanbrengen. is voldoende.
Op de canvas wat modeling pasta van Liquitex aangebracht over een stencil gestreken.




Van restjes bewerkte folie nog kaartjes van gemaakt.


Carla xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.