Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Celebration & Journey

Week 2 - Lifebook
De weg ingeslagen van 2013.
Er staat een heleboel op deze LO, het klopt wel.
2013 wordt een jaar met een boel veranderingen zowel op mijn werk als privé.
In de hart van de bloemen zijn mijn doelen verwerkt die ik belangrijk vind 
om in 2013 ook te behouden of te behalen.

In de wolkjes heb ik mijn zegeningen beschreven, waar ik echt dankbaar voor ben en ook erg naar uit kijk zoals de geboorte van een 4e kleinkind. binnenkort.
In een bloemen hart ook het doel om oma vaker te bezoeken, 
omdat ze in het afgelopen jaar zowel haar broer als haar zuster is ontvallen en ze nu als enige is over gebleven van haar familie, daarbij is ze zelf doof dan wordt haar wereldje wel erg klein.
In de loop van het jaar kan er bij geschreven worden.
Ik heb de wolkjes hier en daar opgehoogd met 3d tape zodat ik een wolkje eronder kan schuiven mocht ik wat erbij willen schrijven.
Carla xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.