Pagina's

zaterdag 29 juni 2013

RR Lifebookers 2013 - Backgrounds


                                           Met een bankpasje de verf over het blad getrokken
                                          Met de gelli plate en stencils
                                          Met de gelli plate, stencils en stempels.
                                          Met de gelli plate en takken.
                                    Met gelli plate en stencils van Andy Skinner, dylusion spray inkt.

RoundRobin voor Lifebookers is gestart en per 1 juli 2013 is het verzenden naar elkaar toe, dus druk verkeer met verzenden/ontvangen.
Ik heb het eerder verstuurd omdat ik dan in de nachtdienst zit en geen gelegenheid heb om pakketje op tijd op te sturen.
Bovenste foto is mijn eigen spread die ik heb gemaakt, linkerblz. met H20 verf en een parelpen.

Rechterbladzijde is de achtergrond gemaakt met servet en gesso, het vrouwen gezicht is geverfd over een foto uit een magazine.
contour van een man is uitgeknipt uit een magazine erom heen met neocolorII en water gewerkt.
Bloemen met H20 geverfd, vlinders uitgeprint opgeplakt en geseald met mat medium.
Als laatste verfspatten aangebracht.
De rest van de spreads heb ik op dik aquarel papier met de gelli plate gewerkt, dubbelzijdig.

De spelregels zijn:
- kies uit 3 achtergrond 1 spread die je helemaal bewerkt en je maakt 1 nieuwe spread weer, zodat
  de volgende altijd uit 3 backgrounds kan kiezen.
 - alles wordt per 1e van de maand verstuurd naar de volgende op de lijst.
- we maken zelf foto's voor op het forum, maar ik plaats het ook op mijn facebook pagina en op mijn
   blog.

Als al mijn spreads terug zijn moet ik het nog inbinden, het album is in de maak hier plaats ik straks ook foto's van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.