Pagina's

zondag 23 juni 2013

Round Robin

We zijn gestart met RR  Lifebookers  2013 groep van 6 personen.
Voor de eerste zending heb ik achtergronden klaar gemaakt moet er nog 1.
Kant en klare spread voor mijzelf is ook klaar, de 1e Juli verzenden haal ik wel.

Lekker ontspannend bezig zijn het weer is toch PET.


Mijn tafel is een grote bende en op de grond ligt ook het een en ander.
Moet nodig de foto's plaatsen van LB lessen, wat gaat de tijd snel zeg ... het vliegt om.
Dacht ik dat ik bij was met de lessen loop ik zo weer 2 achter, maar ja een les uitwerken doe je niet zo maar in een paar uurtjes tenminste ik niet.

Tegelijkertijd ook gestart met een mini RR deze doe ik met Claudia, dus 1 op 1.
Ieder vult 15 spreads in een miniboekje, heb het nog nooit gedaan nu voor het eerst en het is ontzettend leuk om te doen 5 Juli sturen we de boekjes naar elkaar toe.
Het boekje is niet groter als 9x14 cm., hier een sneak peak... als de boekjes klaar zijn plaats ik wel foto's ervan.
Dit is een bladzijde bewerkt met metaalfolie, embossingfolder en distress paint.
Tot de volgende blogpost die komt ook vandaag effe door werken.
Carla.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.