Pagina's

maandag 2 september 2013

Mini RR met Claudia

Tussendoor een mini RR gedaan met Claudia, we vullen een mini boekje met backgrounds/technieken.
Ieder de helft van het boekje.
Deze foto's zijn achtergronden die ik heb gemaakt in het boekje van Claudia, mijn boekje heb ik nog niet terug.
                                                 Voorkant boekje


                                           met aluminium tape beplakt

                                            Gescrapte bladzijden


                                           Tapijtband en letters met 3d pasta




                                               Gestempeld
                                            Gelli print achtergrond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.