Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Nieuwe start...

Met Lifebook 2014.
Eindelijk weer kunnen posten, nu kan het gebeuren dat ik de lessen van 2013 er tussendoor voeg, want die maak ik wel af.

2014 is al van start gegaan, ik ben later begonnen omdat er iets niet goed liep met de inschrijving.
Nu is alles voor elkaar dus een inhaal slag gemaakt met de lessen.
Dit is de warming up...
Veel lagen aangebracht en een knalroze hart, deze heb ik met crackle paint behandeld.
Zat er gelijk weer helemaal in de KLIEDER boel, wel inspirerend.

Les 1 Gardian angel - door Tamara Laporte.
Ik heb mijn gardian angel zo getekend/geschilderd, ik moet nog veel leren op allerlei gebied...
maar vooral verder in mixed media verdiepen.
Met Lifebookers in contact komen, leer je ook heel veel wat een talenten allemaal.

Les 2 - Micki Wilde
Mijn doel voor 2014 is plezier beleven in het tekenen en schilderen en het hoeft niet perfect te zijn.
Alleen al de verf kleuren die er tegenwoordig zijn is voor mij al een snoepwinkel.




1 opmerking:

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.