Pagina's

zondag 19 januari 2014

365 dagen - dag journaal

Dit zijn een aantal bladzijden uit mijn art journal boekje, het is allemaal recycling...
heb een oud blanco fotoboek en mapje gekocht bij de kringloop winkel alles bij elkaar 0.50 €
dikke LOL natuurlijk.
Ik gebruik de micron pennen en de kleine napjes waterverf  dat is alles, direct tekenen en soms hier en daar met waterverf wat inkleuren.
De map ligt open op mijn bureau ik kan er zo snel wat intekenen, inkleuren doe ik altijd later bij de TV of zo hoef ik niet bij na te denken.
Is er een lege ruimte op het blad dan plak ik een stukje van mijn Happinez scheurkalender van die dag, wat niet opgeplakt wordt bewaar ik in een grote envelop achterin de map.
Ik moet nog bij Hanny kijken hoever ze is met het uitproberen van haar gelli plate, altijd weer verrassend wat ze weer heeft ontdekt.

1 opmerking:

  1. Het gaat hartstikke goed met Hanny haar gelli plate :-)
    Leuk project en de tekeningen zien er prachtig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.