Pagina's

zaterdag 31 januari 2015

Lifebook 2015 warm up

Lifebook is weer gestart per 1 januari 2015, deze warming up heb ik gemaakt met de woorden...
explore more ....kennis vergaren, oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Colorful journey.....meer kleur toepassen in mijn werk, het komt wel maar ik zou het veel sneller willen toepassen zonder bij na te denken want dan ga ik weer twijfelen.
In het envelopje rechtsonder nog de woorden toegevoegd share, courage - delen en durven tonen wat ik gemaakt hebt tot nu toe hield ik het altijd dicht bij mezelf maar het delen op lifebook lijkt wat makkelijker te gaan dus zo maar mee doorgaan.
Als ik nu al aan de werkstukken zie wat nu voorbij komt op Lifebook dat beloofd wat dit jaar, er zijn al meer dan 3000 studenten aangesloten- wereldwijd.
Heb nu eindelijk ook lifebook 2014 ingebonden, alle lessen gemaakt - schouderklopje voor mij zelf.
Voor 2015 stapel ik de werkstukken op volgorde, aan het eind alleen nog maar inbinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.