Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Round Robin - naamloos -

Wij zijn inmiddels gestart met de Round Robin - naamloos - alles mag en kan, zelf thema uitzoeken en ieder maakt 5 spreads.
De volgende deelnemers doen eraan mee:
Naomi, Marijke, Susan,
Er is een lijst met data's voor ons waarop wij de journals moeten versturen. lukt dit niet dan even degene een mailtje sturen zodat die op de hoogte is.

Deze spreads is voor in mijn eigen boekje:
                                               
             
                       
  
De volgende spreads heb ik gemaakt voor Naomi:
     
 
 
 
 Deze pagina een zakje gemaakt waar de tags in kunnen.
 
 


 De volgende spreads heb ik gemaakt voor Marijke:


                                      
De volgende spreads was voor Angela,





De volgende spread was voor Marike
                                         


De volgende spread was voor Judith                                         







                                          Dit boekje gemaakt voor in de envelop 'snail mail'

De volgende spread was voor Susan                                                   
                                                                                 
 
 

 
Deze en hieronder zijn voor Judith




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.