Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Celebration of our positive qualitys - Jane Davenport

 De cover.
Ik werk in een verpleegtehuis, heb hier de omgeving verwerkt op de cover.
Het verpleegtehuis staat op een oud landgoed, voor de instelling staat een grote klok.
Deze klok is heel belangrijk, wanneer een cliënt overlijd en uitgeleide wordt gedaan wordt deze klok geluid tot dat de begrafenis auto uit de poort rijd en dit wordt door familieleden zeer op prijs gesteld.
Een grote voliere achter, een vijver aan de voorkant, beesten zoals pauwen -konijnen -geitjes- bloemen en planten.
Achter de instelling is rondom een omgeving met veel bosgrond waar ze kunnen wandelen.
 

 Pop-up.
De vogel symboliseert de vrijheid die de cliënten hebben om te gaan en te staan waar ze willen.
Ik probeer warmte, vrolijkheid en humor te brengen naast mijn professionele beroepshouding om de cliënten een thuis gevoel te geven er moet af en toe wel gelachen kunnen worden en daar geloof ik in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.