Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Celebration & Courage

Met Tamara Laporte - dylusions spray inkt en zelf gemaakte maskers gewerkt.
Voor de achtergrond heb ik zelf eerst een contour van een leeuw getekend en deze gescand voor het geval ik wat zou verprutsen en dat gebeurde ook, dus hoef ik alleen weer nieuwe tekening uit te printen.
Het meisje heb ik apart getekend en ingekleurd met dylusions inkt, armen-benen en gezicht met huidkleur verf geschilderd en de tekening uitgeknipt en opgeplakt.
Vindt het zelf zeer geslaagd maar wat een troep met de spray inkt werken alles zat eronder ondanks dat ik alles had bedekt met kranten, op naar de volgende les.
                                                Carla xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik waardeer het zeer als je een reactie achterlaat, lees ik met veel plezier.